Publikacje

Gazetki Słuchaczy

W związku z prowadzeniem projektów europejskich, wydane zostały również Gazetki Słuchaczy pod tytułem "Tu i Tam", w których znaleźć można różnorodne, ciekawe materiały, w tym artykuły autorstwa samych Uczestników projektów.

kliknij "więcej" aby ZOBACZYĆ, POCZYTAĆ

wiecej

"Testujemy w Linguae Mundi"


Testujemy_w_LinguaeMundiMINI

Testujemy w Linguae Mundi (podręcznik + płyta CD)
red. Magda Grützmacher, autorzy zadań: Agnieszka Wiśniewska, Magda Grützmacher, Samanta Busiło, Anna Kokot, Sylwia Chrostowska, Małgorzata Sas, Ewa Marciniak, Marzena Kowalska, Warszawa 2010


Skrypt Testujemy w Linguae Mundi jest pomocą dydaktyczną przeznaczoną dla poziomu początkującego A1 i A2. W publikacji wykorzystano materiały powstałe w trakcie projektów realizowanych w latach 2005-2010 (większość pochodzi z lat 2009-2010). Zadania testowe zostały przygotowane przez zespół lektorów Fundacji Nauki Języków Obcych Linguae Mundi na potrzeby kursu języka polskiego realizowanego w ramach projektu Wspólny Cel ? integracja uchodźców na Mazowszu współfinansowanego ze środków EFU, Wojewody Mazowieckiego oraz Budżetu Państwa.

wiecej

"Po polsku w Linguae Mundi"

W wyniku pracy dydaktycznej i naukowej, zbierania doświadczeń oraz prac związanych z certyfikacją języka polskiego jako obcego, powstały praktyczne i nowoczesne materiały dydaktyczne wraz z nagraniami:


Po_polsku_w_Linguae_MundiMINI

Po polsku w Linguae Mundi (podręcznik + płyta CD)
red. Samanta Busiło, Adam Brańko, autorzy: Barbara Borzym, Adam Brańko, Samanta Busiło, Magdalena Grützmacher, Marzena Kowalska, Renat Sierociuk-Kożuch, Wioletta Sawicka, Elżbieta Szelągowska, Agnieszka Wiśniewska, Warszawa 2008


Materiały przeznaczone są na początkujący poziom nauczania ze wskazaniem na grupy wschodniosłowiańskie ze względu na stopień trudności leksyki zawartej w podręczniku oraz dobór zagadnień gramatycznych.
Przedstawione w skrypcie materiały stanowią wybór scenariuszy lekcyjnych, tekstów obudowanych ćwiczeniami, gier językowych, ćwiczeń gramatycznych i leksykalnych, w tym obszerny blok ćwiczeń fonetycznych. Kluczem doboru tematów jest kształcenie pięciu sprawności z uwzględnieniem potrzeb komunikacyjnych słuchaczy kursu języka polskiego dla uchodźców, w tym sytuacji komunikacyjnych, których nie przewidują dostępne na rynku podręczniki.

wiecej

« poprzednia 1 2 3 następna »